Subject: FW: Pöördumine seoses kavandatava valguskaabli trassiga
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 13:17:09 +0300

Tere,
palun registreerida Arvo Veltrile täitmiseks.
Parimat,

Tiit

From: Hein Aivar <[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 8:58 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Pöördumine seoses kavandatava valguskaabli trassiga

Tere,

Kirjutan Teile seoses asjaoluga, et OÜ Connecto Eesti on pidamas
läbirääkimisi skandinaavia ettevõttega Global Connect, kes kavandab
suuremahulist rahvusvahelise fiiberoptilise kaabli paigaldust.
Paigaldatakse merekaabel Gotlandilt Saaremaale, sealt edasi Hiiumaale,
edasi Rohukülla ja läbi Keila, Harku, Tallinna Teletorni Leppneeme.
Manuses on kaasas trassi kirjeldus, millega läbi Google Earth-i on
võimalik tutvuda. Trassi valik on algselt pandud paika Global Connecti
poolt ja Transpordiametiga nad seda meie teada ei ole kooskõlastanud.
Connectolt soovivad nad võtmed kätte printsiibil trassi projekteerimise ja
ehitamise pakkumist. Oma pakkumises oleme me hetkel arvestanud, et
ehitatav trass paikneb valdavalt riigi transpordimaal. Seoses sellega
pöördume Teie poole ja palume Teilt mittesiduvat hinnangut trassivalikule,
kas on lõike kus Transpordiamet juba praeguses faasis välistab
kaablitaristu paiknemise transpordimaal. Oleksime väga tänulikud, kui
leiaksite kiirete asjatoimetuste käigus aega trassivalikuga tutvuda ja
anda oma esialgne mittesiduv hinnang. Kui Teile sobib võiksime teha kitsa
ringi arutelu Teamsi koosoleku vormis järgmise nädala esimeses pooles
Teile sobival ajal.

Peatsele tagasisidele lootes, lugupidamisega

Aivar Hein

Äriarendusjuht

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 505 3783

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.